Pagina's

dinsdag 24 augustus 2010

Mijn favoriete jurk!

Kan helaas niet zeggen dat ik deze zelf gemaakt heb, maar heb 'm inmiddels wel zelf een beetje opgeknapt. ;-) Had 'm al zoveel gedragen dat de schouderbandjes loslieten en stukken elastiek losgeschoten waren.
Vooral het rokgedeelte vind ik erg leuk: hij is erg wijd en aan de binnenkant zitten strikjes waardoor ie wat boller valt. De bovenkant was een beetje saai, vandaar dat ik er eerst meestal een blousje over, of shirt onder aan had.
Nu heb ik dus de bovenkant aangepakt: breed zwart elastiek als schouderbandjes en ook rondom hetzelfde elastiek gebruikt. Op de borst een dubbele tunnel gemaakt waardoor een koordje loopt. Op de foto heb ik het koordje aangetrokken, zodat het iets meer rimpelt en je meer een V-neklijn krijgt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts with Thumbnails