Pagina's

zaterdag 19 maart 2011

Hard aan het werk...

En terwijl het zonnetje buiten vrolijk schijnt, zit ik maar in mijn naaikamertje. Tja, als ik eenmaal bezig ben...
Joeri heeft wat magneten opgehangen, zodat ik mijn scharen binnen handbereik heb en nog wat andere dingetjes (nu wat busks) kwijt kan. Ben er wel blij mee!



Boven zijn we een kamer aan het opknappen, die ook weleens dienst zal doen als logeerkamer. We hadden al zo'n zit-/slaapelement en daar wil ik nu een hoes omheen maken, zodat ie een beetje bij de rest van de kamer past. Stof is alvast geknipt, nu nog in elkaar zetten:



Behalve dat (en de doornroosje jurk en het korset) heb ik ook nog een nieuwe harembroek gemaakt, dit keer maar meteen van zwarte stof ;-) Nog geen foto van, maar dat komt nog wel, de hafla is volgende week al!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts with Thumbnails