Pagina's

dinsdag 19 juli 2011

Voorbereidingen Bal du Masque: Masker + kostuum

Dit is de eerste versie van het masker, ben er niet tevreden mee. Behalve dat de gaten erin vielen, kijk ik er een beetje sip in...


Tweede versie van het masker, nog niet in elkaar gezet, maar alleen met spelden vast. Ik heb er een klein stukje kant tussen gezet, in de hoop dat mijn oogleden niet naar beneden gedrukt worden. Helpt wel iets geloof ik. En dan wil ik ook nog iets aan de onderkant doen, weet nog niet wat, ga nog wel even op de markt kijken.


Voor het kostuum heb ik dan niet zoveel tijd meer over. Ik kan natuurlijk gewoon mijn laatst gemaakte victoriaanse kostuum gebruiken, maar bedacht me dat ik deze jurk ook nog had. Heb 'm ooit in Praag gekocht en hij moet hier en daar wel wat opgelapt worden (het elastiek bovenin moet vervangen worden, sommige naden opnieuw stikken). Maar ik vond 'm wel passen bij het thema 'Midsummer night's dream'.
Ik wil er dan nog wel een korset bij maken wat ook weer bij het masker past. Gewoon een simpel onderborst korset, zonder busk, net als de zwart-witte die ik op de foto aan heb. Hopelijk kan ik het patroon van deze nog vinden, dan heb ik er niet zoveel werk aan. En dan nog heb ik nog wat borduurpatronen (die overigens verdacht veel op mijn nieuwe tattoo lijken) die ik ervoor wil gebruiken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts with Thumbnails