Pagina's

woensdag 17 augustus 2011

Fishtail... (poging tot)

Deze rok had ik voor Summer Darkness gemaakt, weer het patroon Butterick 4954 voor gebruikt. Maar ik ben er niet tevreden over. De stof is niet handig gekozen (ik dacht dat het leuk zou zijn, omdat het dezelfde stof als het korset is, maar hij valt gewoon niet zo mooi) en achteraf vind ik die horizontale naad ook niet zo geweldig. Ook niet praktisch, aangezien de naad bij mijn knieën smaller is dan mijn dijen zijn...


Ben een beetje aan het googlen gegaan voor inspiratie, dan krijg je vooral heeeeeel veel van die Amerikaanse promdresses te zien, maar af en toe zit er ook echt wel wat moois bij hoor. Deze vind ik helemaal geweldig, is van Arwen:

Ok, lijkt me dan weer helemaal niet praktisch met het naar de wc gaan enzo, maar met zo'n model korsetjurk moet je er wel echt geweldig uitzien.

Deze week maar weer even aanmodderen met het uitvogelen van een patroon, hopelijk heb ik snel weer wat te showen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts with Thumbnails