Pagina's

maandag 22 oktober 2012

Bh-bandjes, omslagdoek en choker

Vandaag wat kleine projectjes afgemaakt:

De choker heb ik gemaakt met een borduurpatroon van Urban Threads en een stukje kant wat over was van de omslagdoek:

De omslagdoek is lekker lang, hij past 2x om mijn lijf heen. Kanten randje eraan en klaar!

Met de bh-bandjes ben ik aan het puzzelen gegaan. Ik had nog niet eerder verstelbare bandjes gemaakt en ik wilde ook nog dat ze afneembaar zouden zijn. Het elastiek komt bij Merckwaerdigh vandaan, daar was gisteren een bezoekmiddag. En mooi in de buurt van de stoffenmarkt op Blaak, waar ik de gespjes vandaan heb. Bij de gespjes heb ik het pinnetje eruit gehaald, past zo mooi toch? De haakjes om de bandjes vast te zetten heb ik van een stel uitgelubberde bandjes afgehaald, die was ik gisteren dus vergeten te kopen...

Het uiltje komt ook bij Urban Threads vandaan, zit met een slotje aan de bandjes vast.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts with Thumbnails