Pagina's

zondag 29 september 2013

Grijs/Blauw onderborst korset

Sinds ik weer afgestudeerd ben, heb ik zeeën van tijd over om achter de naaimachine te zitten. :-) Dit korset heb ik dit weekend in elkaar gezet. Ik heb het Dore korset van Laughing Moon daarvoor een beetje aangepast. Een beetje te weinig, bleek bij het passen, want doordat ik 'm ingekort heb tot onder de borst, kon die ook verder ingesnoerd worden dan wanneer de borsten er wel in zitten. Tussendoor dus nog een keer aangepast, maar nog is ie wat ruim, heel erg strak insnoeren zal niet lukken. Maakt voor mij niet zoveel uit, ik zal 'm toch meer voor de sier dragen.
Behalve dat nog tig schoonheidsfoutjes gemaakt... was soms een beetje te lui en het ging dan fout doordat ik te snel ging.
Ik merk ook wel dat een korset maken toch wat te zwaar begint te worden voor mijn handen: baleinen op maat maken, gaatjes en nestels in het korset maken, veel spelden...



De rok op de foto is niet door mij gemaakt, maar door Maya Acid. Echt een heerlijke dansrok!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts with Thumbnails