Pagina's

dinsdag 24 augustus 2010

Bye bye bakfiets...

Vorige week afscheid moeten nemen van mijn geliefde bakfiets...
Door die gammele gewrichten van me kon ik er niet meer op fietsen en stond ie maar stof te vangen in de berging. Dus via marktplaats verkocht en hopelijk geeft ie nu een ander gezin met jonge kinderen nog een paar jaar plezier.


Hier had ik 'm net gekocht, in de zomer van 2007. Lynn is hier een half jaartje en zit in een babyschaal (waar ik de badstof hoes natuurlijk zelf voor heb gemaakt).


De blauwe + gele huifjes vond ik maar lelijk, de kinderen zagen niet veel en mij zat ie ook in de weg. Dus een doorzichtige kap gemaakt van tafelzeil met roosjes.


Er zijn speciale stickers voor op de bakfiets, maar die vond ik nogal prijzig. Bij Kleur mijn interieur vond ik plakplastic dat breed genoeg was om de zijkanten mee te beplakken. De witte stippen heb ik met een pons uit wit plakplastic gehaald en 1 voor 1 opgeplakt. Was wel een heel karwei, maar heb er flink wat euro's mee bespaard! ;-) Het zonnescherm heb ik van tafelzeil gemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts with Thumbnails