Pagina's

woensdag 17 augustus 2011

Fishtail jurk deel 1

Nou, dat viel me eigenlijk wel reuze mee! Heb vanmiddag het patroon gemaakt (iets van een giletje gecombineerd met een rok) en de jurk in elkaar gezet. Deze is van stretchstof en er zit ook geen rits in. Voor een proefmodel vind ik 'm best goed gelukt. De onderkant had misschien nog iets wijder gekund, maar dan heb ik wel ook meer stof nodig. Eigenlijk jammer dat ik zo'n saaie stof heb gebruikt. Hij zit erg lekker, maar ik weet niet of ik 'm wel echt ga dragen, ook al kan ik 'm nog wat opleuken. Ik wil nog wel ruches aan de onderkant maken en een veter in het achterstuk rijgen.
Nu nog een mooie stretchstof vinden!



1 opmerking:

  1. ZO he! heb je die even in elkaar gezet! Wauw petje af hoor! Staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails