Pagina's

donderdag 13 mei 2010

Polsbracehoesjes

Alhoewel het weer vandaag weer een beetje tegenvalt, komt het kortemouwenweer er toch echt weer aan. En omdat die polsbraces er nou niet echt charmant uitzien èn het klitteband mijn panty's verziekt, heb ik er hoesjes voor gemaakt.
Dit is de snelle versie, in 5 minuten klaar! Ik heb ze gemaakt van oude kniekousen, om het even uit te proberen. Het resultaat:




















En zo heb ik ze gemaakt:

De kniekousen...
















... iets langer afgeknipt dan de braces zijn.
















Het gaatje voor de duim juist weer iets kleiner...















... en alles wat afgeknipt is ook weer afgewerkt met de lockmachine (kan natuurlijk ook met een zigzagsteek op de naaimachine, of gewoon zo laten).




















Eigenlijk had het gaatje voor de duim nog wel wat kleiner gekund, het rekt nog wat uit onder de lockmachine en ook als ie om de brace heen zit.




Zo, niks meer te zien van de brace en mijn vest + panty blijven zo ook niet meer aan het klitteband haken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts with Thumbnails