Pagina's

donderdag 9 september 2010

Haarspeldhoesjes




Bij Brocanteroosjes heb ik een zakje van 50 haarspeldjes gekocht voor maar 2,75 euro. Ok, het is dan wel B-kwaliteit, maar met die hoesjes eromheen heb je daar toch geen last van.
Het borduurpatroon voor de hoesjes heb ik zelf gemaakt, was even een geklungel, maar toch gelukt! Mocht iemand met een borduurmachine hierin geïnteresseerd zijn, laat dan een berichtje achter. Ik heb een patroon voor 4 hoesjes in 1x en voor een enkel hoesje (wel alleen maar in PES bestand). Deze zijn voor speldjes van 4,5 cm.

De hoesjes op de foto's en in het filmpje zijn de eerste die ik gemaakt heb en nog niet helemaal perfect. Ik had bijvoorbeeld wat netter moeten knippen...
Maar goed, ik heb nog 42 speldjes om verder uit te proberen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts with Thumbnails