Pagina's

donderdag 4 februari 2010

Pruiken















OK, geen geweldige foto's, ik sta er lekker suf op, maar ik moest en zou mijn vandaag binnengekomen pruiken even op de foto zetten!
Ik heb ze bij Hairs4U2 vandaan. De bruine is meer carnavalskwaliteit, maar vond de kleur wel mooi. De zwarte is van betere kwaliteit, beter vast te zetten, minder pluizig, zachter en ziet er wat echter uit. Nu nog even gaan bedenken hoe ik het ga opsteken, de pijpekrullen vind ik wel erg leuk, dus misschien hou ik het gewoon simpel:


Tips zijn welkom!

3 opmerkingen:

  1. Leuk. Ik vind vooral de krullen van die zwarte mooi, mss omdat die betere kwaliteit is? Toon ons maar fotootjes als je er iets mee gedaan hebt. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk om te zien :D

    En thnx voor het plaatsen van de link naar mijn site.

    Groetjes
    Jaimie
    www.hairs4u2.com

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails