Pagina's

vrijdag 26 maart 2010

Vorderingen Butterick 4954 deel 2

De jas is inmiddels gevoerd, er moeten alleen nog knopen op (die ik eerst nog moet vinden) en wat borduursels. Ik had er net een foto van gemaakt, maar die lijkt zoveel op de foto van toen ie nog niet gevoerd was, dat ik die maar achterwege laat.

Ondertussen is de borduurmachine druk aan het borduren op dit moment. Het begint me eerlijk gezegd nu al te vervelen, zo vaak hetzelfde patroontje. En dan hoef ik het niet eens met de hand te doen! (en ik ben pas bij nr. 7 van de 16)

Zoals je ziet heb ik toch gekozen voor het creme witte garen, wat ook past bij de kraag en mouwen van het jasje:

1 opmerking:

  1. Hallo Jacqueline

    Ik zag je reactie op mijn blog, dus ben ik ook even aan het rondneuzen op de jouwe.

    Volgens mij hebben wij dezelfde borduurmachine, de 750-E. Ik heb de mijne sinds dec 2009. Ben ook nog druk met dingen uitproberen, vooral het appliceren.

    Ik kan me voorstellen dat je simpel wordt van 16 dezelfde patroontjes. Lijkt me nog wel een hele klus om je borduurraam steeds precies recht te krijgen zo.
    Ben benieuwd naar het eindresultaat.
    Succes, groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails